לידים לביטוח בריאות

לידים לביטוח בריאות הם מסוגי הלידים המבוקשים ביותר בתעשיית הלידים, ובענף הביטוח לידים איכותיים מסוג זה נחשבים למצרך נדיר.
יש לא מעט סוכנויות
ביטוח שמוכנות להרבות במחיר על מנת להשיג לידים לביטוח בריאות שעונים על הצורך שלהם.
במאמר זה נסקור את ההיבטים השונים בכל הנוגע ללידים ל
ביטוח בריאות.
ראשית, ביטוח בריאות הוא מוצר רווחי מאד עבור סוכן הביטוח, ולכן כל סוכן ביטוח עושה כל שביכולתו על מנת למכור יותר ביטוחי בריאות.

הביקוש ללידים לביטוחי בריאות עולה

פופולריות ביטוחי הבריאות בקרב הציבור עלתה משמעותית בעשור האחרון, מה שהביא להגדלת התחרות בענף הביטוח. כיום, ישנה תחרות גדולה על שוק המבוטחים, וכל סוכנות מעוניינת לשרת כמה שיותר לקוחות בעלי ביטוחי בריאות.

 

אותם הלקוחות, בהיבט השיווקי, הם הלידים לביטוח בריאות שאנחנו מחפשים.

מה הופך ליד ביטוח בריאות לאיכותי?

ראשית, יש להבין מה מרכיב ליד איכותי לביטוח בריאות.
אנשי שיווק רבים ומוכשרים ניסו לאפיין את תהליך השיווק של מוצר ביטוח, וישנם לא מעט חילוקי דעות בנושא.
מוסכמה אחת היא שהליד לביטוח בריאות (או לקוח הקצה- המבוטח) בד"כ לא קם בבוקר ורוכש ביטוח בריאות. יש טריגר שגורם לו להתעניין בכך.
בין אם הוא שמע ממכר ורוצה לרכוש ביטוח חדש, בין אם הוא חושש למצבו הרפואי ורוצה לרכוש ביטוח, או שקיים לו תיק ביטוח והוא רק מעוניין לבדוק את התיק- ברוב המקרים יש טריגר צד ג' שמניע את הליד לביטוח בריאות שלנו- לפעולה.

מכאן אנחנו מבינים שעל מנועי השיווק שלנו לייצר טריגר איכותי, שיביא לכך שלידים פוטנציאליים לביטוח בריאות ירצו לשמוע\להתעניין בהצטרפות לשירות ביטוח.

ניתן לקרוא עוד על לידים איכותיים לביטוח על ידי לחיצה כאן.
 

פרמטרים לבדיקת איכות הליד

ישנם לא מעט פרמטרים שעל פיהם ניתן למדוד את איכות הליד- אחוז הצעות המחיר לביטוח בריאות שניתנו מתוך סך הלידים, אחוז הסגירות מתוך סך הלידים, רמת האמון שהליד נותן בנו לאחר הזדהות מולו בטלפון ועוד פרמטרים נוספים עליהם אנחנו מדברים עם סוכנויות הביטוח שבוחרות לעבוד איתנו.

 

ככל שנעמיק ונתחקר מה מרכיב ליד איכותי, ואיך אנחנו יכולים "להרכיב" מספר חלקים שונים, שכל אחד מהם עשוי בקפידה-כך נצליח ליצור מנוע איכותי ומשומן ליצירת לידים לביטוח בריאות.

אחוז הצעות המחיר:

הפשט אומר- מספר הצעות המחיר מתוך סך הלידים, אך אם מבינים מה קורה מתחת לפני השטח מבינים שהמדד הזה כולל בתוכו אלמנטים רבים: רלוונטיות קהל היעד- ככל שקהל היעד רלוונטי יותר למוצר שאנחנו מוכרים- כך הסבירות שניתן יותר הצעות מחיר תעלה. יצירת עניין- ככל שהתוכן שלנו יצר עניין או עורר רגש אצל הליד הפוטנציאלי- כך הוא יהיה יותר נלהב במהלך השיחה וירצה לקבל הצעת מחיר.

רמת האמון:

בכל מערכת יחסים, יש פרמטר שבא לידי ביטוי והוא האמון. כאשר במכירות עסקינן, רמת האמון הנדרש לסגירת עסקה משתנה בהתאם לענף בו פועלים ולמוצר הנמכר. מובן שאם תלכו למכולת לערוך קניות, הקופאי לא יצטרך את האמון שלכם על מנת למכור לכם, אך כאשר במכירת ביטוח עסקינן- פרמטר האמון בא לידי ביטוי בצורה חיונית יותר.

האמון הוא מה שמגביר את החיבור בינך לבין הלקוח, הוא מה שנותן ללקוח את הביטחון שהמוצר שאתה מציע לו תואם את צרכיו ואת מצבו הכלכלי.

בין אם אתם מוכרים דרך הטלפון או בפגישות, בוודאי אתם מבינים את חשיבות האמון שהליד לביטוח בריאות צריך על מנת להתקדם איתכם לעבר סגירת עסקה.

 

מה אם נאמר לכם שניתן להתחיל לבנות את מערכת היחסים מבוססת האמון הזו עם הליד, כבר בשלב שבו אנחנו הופכים אותו מגולש סקרן באינטרנט לליד לביטוח בריאות?

כלומר, כאשר אתם תתחילו את הקשר האישי מולו- בשיחת הטלפון, אתם תחושו שהליד נותן אמון במידת מה- ומאפשר לכם לתקשר איתו בצורה חופשית.

 

כאשר אנחנו מייצרים לידים- אנו שמים דגש רב על רכישת אמון של הליד לביטוח בריאות. אנו מבינים את הערך הרב של האמון בהמשך, וכשמסתכלים על נתונים בכמויות גדולות של לידים- ההבדל הוא ברור כשמש. ככל שרמת האמון גבוהה- כך כמות המכירות ואיכות המכירות עולות.

למה לידים לביטוח בריאות יקרים יחסית ללידים בתחומים אחרים?

הסיבה העיקרית היא המורכבות ביצירתם.

אם כל ישראלי היה חושב על ביטוח בריאות ומעוניין לרכוש מיוזמתו- כנראה היינו חיים בעולם בו מחירי הלידים לביטוח בריאות היו זולים משמעותית.

מאחר והתהליך הוא מורכב יחסית לתחומים אחרים, גיוס הלידים הופך למאתגר יותר.

כיום, לאחר מספר שנים בהם חקרנו את הליך יצירת הלידים לביטוח בריאות- אנחנו יודעים לייצר לידים באיכות הגבוהה ביותר בשוק הישראלי- ובמחיר התחרותי ביותר בשוק הישראלי.

הרווחיות שבעבודה עם לידים לביטוח בריאות

ה- value for money הוא אחד האלמנטים עליהם שמים דגש ביצירת לידים "מורכבים". בסופו של דבר, סוכנות הביטוח מוציאה כספים רבים על לידים ולכן יש לוודא שכל שקל שיוצא מבצע את תפקידו נאמנה.

ה- value for money בכל הנוגע ללידים לביטוח בריאות הוא משמעותי מאחר והערך שסוכנות הביטוח זקוקה לו הוא גדול ולא מסתכם רק באחוזי הסגירה וב- ROI.

ישנם משאבים נוספים, מלבד עלויות הלידים, שסוכנות הביטוח משקיעה- בעבודה מול לידים לביטוח בריאות. אחד מהם הוא משאב הזמן- "ביזבוז" זמן על שיחות עם ליד לא מספיק מעורב בתהליך, "ביזבוז" זמן עם לידים מכחישי פנייה, "ביזבוז" זמן עם ליד שאינו נמנה עם קהל היעד של הקמפיין וכדומה.

 

כאשר אנחנו מייצרים לידים, אנחנו חושבים על כלל המשאבים שלכם ועל הערך המקסימלי שאנחנו יכולים לתת לכם. אנחנו חושבים על הזמן שלכם- בסוף הזמן של העובדים שלכם עולה לכם כסף. 

יש לתת ביטוי לכל ההיבטים המעורבים בתהליך העבודה מול לידים לביטוח בריאות, ולהבין כיצד אפשר לשלב כל אחד בדרך האפקטיבית ביותר- בדרך שתומכת בתהליך העיקרי- עבודה מול לידים לביטוח בריאות.

למה לידים לביטוח בריאות יקרים יחסית ללידים בתחומים אחרים?

כאשר מדברים בשוק על לידים חמים לביטוח בריאות, בד"כ מתכוונים ללידים שהשאירו את הפרטים שלהם בטווח זמן קרוב- ולכן הם נקראים לידים "חמים".

כמו שמוציאים אוכל מבישול, הוא נשאר חם לזמן מה ולאחר מכן מתקרר.

 

יש לתת חשיבות רבה לזמן שעבר מאז שהליד נכנס למערכת ועד שהוא מגיע אליכם.

במידה והליד נכנס למערכת ביום ראשון ואתם תקבלו אותו רק ביום רביעי, או שבוע לאחר מכן, סביר להניח שאחוז שיתוף הפעולה הראשונה ייפגע וכן מידת המעורבות של הליד בתהליך תיפגע.

 

זה נורא פשוט- שימו את עצמיכם בנעליהם של הלידים שלכם. אם גלשתם באינטרנט והתעניינתם בנושא מסויים- והשארתם פרטים-

תוך כמה זמן אתם מצפים שיחזרו אליכם?

במידה ולא יחזרו תוך פרק זמן זה- האם "תגיעו" אל היעד בדרך אחרת?

האם תוותרו על העניין?

האם יתחשק לכם לשוחח בכלל עם חברה שחוזרת אליכם שבוע באיחור?

 

המשוואה היא פשוטה: ככל שתפנו לליד בטווח זמן קרוב יותר לזמן כניסתו למערכת- כך שיתוף הפעולה והמעורבות שלו יגדלו.

לכן, כאשר אתם עובדים עם לידים לביטוח בריאות- שימו לב לכל ליד שנכנס. אל "תפספסו" לידים. 

גם אם אתם עסוקים, נסו לא לדחות את השיחה הראשונית לליד באופן משמעותי.

נסו למצוא את מספר הדקות הדרושות על מנת לבצע את השיחה הראשונית ולהכיר את הליד.

ניתן לקרוא עוד טיפים בעבודה עם לידים לביטוח בעמוד טיפים לעבודה עם לידים לביטוח.

 

מעבר לזמן שעובר מרגע כניסת הליד למערכת- אנו רואים בליד חם אלמנט נוסף.

אלמנט זה קשור במידת המעורבות של הליד בתהליך.

יש טווח גדול של מעורבויות בין הלידים השונים שבוודאי יצא לכם לעבוד איתם.

ככל שיותר לידים יהיו במידת מעורבות גבוהה- כך התהליך יוקל עליכם.

כך תוכלו להתקדם במהירות גדולה יותר אל עבר הצעת המחיר שלכם והמענה שלכם לצורך של הלקוח.

אנחנו משקיעים תשומת לב גדולה במידת המעורבות של הליד בתהליך.

מטרתנו היא שכמה שיותר לידים יהיו לידים בעלי מעורבות גבוהה- ויחכו לשיחת הטלפון שלכם.

רוצה לעבוד עם הלידים האיכותיים שלנו? השאר פרטים בעמוד צור קשר.

לחזרה לדף הבית לידים לביטוח לחץ כאן.

050-2888744

צור קשר, אנחנו עונים מהר

insuranceleadsco@gmail.com

עקבו אחרינו

 

© 2018 לידים לביטוחים

  • facebook