top of page

העבודה איתנו

לידים לביטוח.jpg

?לידים לביטוח- למה לעבוד איתנו

הפתרון שלנו כיום עבור סוכנויות הביטוח הוא מעטפת מלאה המקנה לך שקט להתמקד במה שאתה עושה הכי טוב.

מעטפת הפתרונות שלנו כוללת אספקת לידים לביטוח, טיוב דיגיטלי של הלידים, הדרכה לעבודה עם הלידים, ליווי וסטטיסטיקה, אינטגרציה של הלידים ישירות למערכת ניהול הלידים שלך, או ישירות למערכת ניהול הלידים שלנו, בה תוכל לקבל משתמש לניהול הלידים שלך.

אספקת הלידים

מדי בוקר תקבל לתיבת המייל שלך (ולמערכת ה-CRM) לידים חמים.

אותם לידים מחכים לקבלת שיחת טלפון ממך\מנציגי המוקד.

אנו בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום הלידים לביטוח, ביצענו אינספור טסטים וקמפיינים מגוונים שנבחנו על ידי פרמטרים לא מתפשרים.

איכות הלידים שתקבל מאיתנו היא הטובה ביותר כיום בשוק הביטוח הישראלי.

ניהול קמפיין דיגיטלי כולל בתוכו פעולות רבות: בניית דפי נחיתה, קריאטיב, כתיבת תוכן, מקצועיות במערכות הפרסום השונות ועוד.

ההבדל בין עבודה איתנו לעבודה מול סוכנות דיגיטל שאינה מתמחה בלידים לביטוח\העלאת קמפיין עצמאי טמון בניסיון שלנו בתחום.

יצא לנו לשוחח עם סוכני ביטוח שניסו להעלות קמפיין בעצמם, אך הוא הסתבר ככישלון.

חשוב לזכור: מערכות הפרסום הן קלות לשימוש. אולם הקלות הזאת, היא מכוונת – על מנת שכמה שיותר קמפיינים יעלו (וחברות הפרסום ירוויחו בהתאם..)

אך על מנת להשתמש במערכות הללו לבניית קמפיינים מוצלחים- יש צורך במקצועיות בלתי מתפשרת.

אנו מאמינים שהמקצועיות שלנו, ההסתכלות על הפרטים הקטנים והניסיון שרכשנו-

הם מה שמבטיח את איכותם המצויינת של הלידים לביטוח שלנו.

אנחנו מביאים ניסיון של שנים בשיווק, ניסיון של שנים ביצירת לידים בתחום הביטוח.

ביטוח אינו תחום קל, ויצירת לידים- מתעניינים לתחום זה- אינה קלה כלל.

מנהלי דיגיטל רבים נכשלים ביצירת לידים לביטוח וזאת לא בכדי.

ביטוח הוא נושא שהישראלי הממוצע לא עוסק בו בדרך כלל, וגם אם כן- ישנן מספר סיבות שעלולות למנוע ממנו לשתף איתנו פעולה. (עסוק, בעלי מטפל, יש סוכן וכו')

בנוסף, הדחיפות של המשתמש היא מוגבלת. ניתן דוגמא על מנת להמחיש-

אם אנחנו משווקים קורס לימודים- ניתן לכתוב במודעה "ההרשמה נסגרת בעוד יומיים" ובכך ליצור אצל המשתמש דחיפות, שעשויה להיות הנעה לפעולה.

לעומת זאת, בתחום הביטוח האפשרויות ליצירת דחיפות הן מוגבלות.

בנוסף, ההתעסקות בביטוח היא לא פעולה "כיפית"- אנשים מעדיפים להימנע ממנה.

מחד גיסא, ישראלים רבים מחזיקים בביטוח בריאות פרטי. מאידך גיסא, אותם ישראלים מעדיפים לעשות את הביטוח פעם אחת ולשכוח ממנו.

נמחיש עם דוגמא נגדית- לדוגמא בתחום הסלולר, בו אנחנו גם משלמים תשלום חודשי קבוע- ההתעסקות בחבילת הסלולר שלנו מתרחשת לעתים קרובות הרבה יותר.

הסיבות לכך יכולות לעורר דיון שלם.

במשך השנים למדנו כיצד להניע את המשתמשים לבדיקת תיק הביטוח שלהם.

לידים איכותיים ומתן מעטפת מלאה

כל הלידים המיוצרים על ידינו עוברים טיוב דיגיטלי. טיוב דיגיטלי הוא תהליך שנועד להפוך את הלידים מחמים ל-רותחים.

המטרה בטיוב היא להעביר למשתמש את המסרים שאנו רוצים, ולנסות להכינו לשיחת הטלפון ככל הניתן.

פיתחנו טכניקות ייחודיות המאפשרות לנו לבצע את הדברים הללו, ונשמח שתהנו מהן יחד איתנו.

אנחנו נדע ללוות אתכם בהיכרות עם הלידים, בתסריטי השיחה, באופן הפנייה ובחיבור לתהליך.

בנוסף, נדע להדריך אתכם כיצד נכון לפנות אל הלידים על מנת להגדיל את אחוז הסגירה.

הפתרון המוצע על ידינו הוא כולל והוא מכסה את כל מודול השיווק אצלכם בסוכנות.

אנחנו דואגים לכם לכל מה שתצטרכו: לידים רותחים כל יום, כמות לידים מתאימה לכם הניתנת להגדלה בזמן קצר, ליווי והדרכה ואינטגרציה מלאה למערכות שלכם או אספקת מערכת על ידינו.

בעבודה איתנו יחכו לכם מדי יום לידים חמים,

 אתם יכולים לקום בבוקר ולהגיע לעבודה רגועים, כי את כל השאר אנחנו דואגים לכם.

אתם תתמקדו במה שאתם עושים הכי טוב- מכירות, ואנחנו נמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים טוב – יצירת לידים לביטוח.

נשמח להכיר אתכם ולשתף פעולה:

אנחנו יודעים ליצור לידים לביטוח באיכות הגבוהה ביותר כיום בישראל.

וזאת, בכמויות גדולות וקטנות כאחד.

אנו יודעים להגדיל את הכמות בצורה משמעותית ונשמח לגדול יחד איתכם.

צרו איתנו קשר עוד היום.

לחץ לחזרה לדף הבית.

bottom of page