top of page

לידים לסוכני ביטוח 

לידים לסוכני ביטוח זה תחום מאוד דינאמי, כיוון שהרגולציות של משרד האוצר והקמפיינים נגד חברות הביטוח בערוצי המדיה השונים משפיעים על יכולת גיוס הלקוחות של סוכני הביטוח.

לכן, לידים לסוכני ביטוח, כמו בעידן הקודם, כשסוכן הביטוח מתקשר לרשומות אקראיות ומנסה לתפוס את תשומת ליבם של הלידים -דרך שהיא כמעט בלתי אפשרית בימינו לגיוס לקוחות חדשים עבור סוכני הביטוח. ​

 

סוכני הביטוח כיום, יעדיפו לרכוש לידים לסוכני ביטוח שיוצרו אונליין, עם התמקדות על בדיקה בתיק הביטוחי שלהם ע"י סוכן ביטוח, מחשש שימצאו בתיק הביטוחי כפל ביטוחי, עלויות גבוהות וכיסויים לא רלווטיים.

 

​ לידים לסוכני ביטוח, שמגיעים מקמפיינים שיווקים מתוחכמים, קמפיינים אשר שיודעים "לתפוס" את הליד בדיוק במקום הנכון במשפך השיווקי ולהעבירו ישירות לסוכן הביטוח להמשך הטיפול וסגירת העסקה בדיוק בזמן הנכון עבור הלקוח ותהליך הרכישה, זאת הדרך המתוחכמת והיעילה ביותר לגיוס לקוחות חדשים עבור סוכן ביטוח בעידן של היום. ​

 

סוכני ביטוח רבים מוצאים עצמם אבודים בימינו  כיוון שהתחרות היא רבה וכבר אי אפשר לגייס לקוחות בשיטות הישנות של פעם. סוכני הביטוח האלה יוכלו להעזר בתסריט פתיחת שיחה שהכנו כאן ב Insurance Leads במיוחד עבור אותם סוכנים שלא רגילים לעבוד בצורה של לידים אונליין ורגילים לקבל הפניות מלקוחות או לבצע שיחות טלמרקטינג לרשומות "קרות". ​

 

לידים לסוכני ביטוח שמיוצרים אונליין יתאימו לאופי עבודת סוכן הביטוח, בכך שסוכן הביטוח לא יצטרך להשקיע הרבה זמן ואנרגיה על מנת לגייס לקוחות חדשים וכן יוכל להתמקד במספר לידים חמים בודדים שרכש מראש.

דרך זו תעזור לסוכן הביטוח ליעל את הזמן שלו ולהשקיע את הזמן שנותר במתן שירות לקוחות איכותי או הגדלת העסק. ​

?רוצה לגייס לקוחות בקלות וביעילות

bottom of page